You changed my life - kapitel 2

Kevin var mitt ex. Vi var tillsammans i 2 månader sen var han otrogen så jag gjorde slut. Han har blånt hår och blå-gröna ögon. Han har den här skate-stilen som de flesta killar har och var en tjej favorit. Jag kollade på klockan och precis då ringde det ut.

Tack gode gud.


Jag tog mina saker och gick ut ur klassrummet.
Skoldadegen rulla på och tillslut va den över. Gud vad skönt det ska bli med helg.
Jag sa hejdå till Maria & Natts och börja gå hemåt. Det tar ju inte så lång tid så jag var snabbt framme.
Jag tog upp nycklarna ur väskan och låste upp dörren.

"Hemma" ropa jag när jag kom in.

Inget svar, jaha då var det väl ingen hemma?

Jag tog av mig ytterkläderna och gick in i köket där det låg en lapp.

 "Jag åkte till Pattie och Justin

så det är bara att komma dit.

Gustav kommer inte hem idag, mamma"

Jaha. Jag tog ett äpple och satte mig framför tv i vardagsrummet.
Jag zappa mellan de olika kanalerna och tillslut hitta jag "so you think you can dance" på Mtv.
Ett var mina favorit program så jag kollade klart.
När den var slut gick jag upp på mitt rum och startade dagen. Jag loggade in på Fazebook bara tråkiga inne, så jag logga snabbt ut och logga in på Msn istället.
Justin & Maria var inne. Jag klickade upp Maria.

 ♥Emmyy säger: Haayy <33

Marree♥ säger: EMMYYY ! :*

♥Emmyy säger: Yup, its meee ;D

Marre ♥ säger: Nööördd, jag vet x)

♥Emmyy säger: Amen, det visste me nte :)))

Marree♥: Tönt, måste draa PUUUZZZ <333

♥ Emmyy säger: PUUUZZZ<33

Marree♥ är ofline.

Jag klicka upp Justin istället.

♥Emmyy säger: Hej x)

JBieber säger: Hej ! :)

♥Emmyy säger: Görs ? xD

JBieber säger: Inget, väntar på Cx3 xD sj ?

♥Emmyy säger: Tråkar, mamma är visst hos er ? :DD

JBieber säger: Aa, kom du oxå ! ;))

♥Emmyy säger: Ehm..

JBieber säger: Kom igen, då slipper Catlin vara ensam tjej oxå :O

♥Emmyy säger: Okej då ;D

JBieber säger: Bra, kom !

♥Emmyy säger: Okej då kommer NU, hejdååå ! <3
Jag logga ut.
Det var ganska länge sen jag träffa de så det kommer nog bli kul.
Innan jag gick bytte jag om till ett par trasiga jeans och en grå top. Över det tog jag en enkel svart kofta.
Jag tog ett till lager mascara innan jag gav mig iväg.
----------------------
Då är andra kapitelet skrivet, vad tkr ni ? :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skit bra

2011-03-19 @ 19:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0