Who is this pretty girl ?

Tjululu, bloggen ! ;)

Eftersom jag just skapat den så vet ni inte vem jag är..?
Okej, det dät lät lite failat, men what ever xD
Så nu ska jag göra en sån där dag lista ? :P
Ja sånt jag ska blogga om, låter det inte fett ballt ?



Dag 01 - Presentera mig själv
Dag 02 - Mina rädslor
Dag 03 - Det här åt jag idag
Dag 04 - Min bästa vän
Dag 05 - I min handväska
Dag 06 - Min dag
Dag 07 - Min styrka och min svaghet
Dag 08 - Ett ögonblick
Dag 09 - Min favoritbok
Dag 10 - Mina syskon
Dag 11 - Det här får mig att bli glad
Dag 12 - Mina hemlisar
Dag 13 - Min favoritfilm
Dag 14 - Det här upprör mig
Dag 15 - Det här får mig att må bättre
Dag 16 - Min favoritsemester
Dag 17 - Detta ångrar jag
Dag 18 - Mina föräldrar
Dag 19 - Mitt favoritminne
Dag 20 - Min favoritlåt
Dag 21 - Mitt favoritgodis
Dag 22 - Ett annat ögonblick
Dag 23 - Min favoritmat
Dag 24 - Det här får mig att gråta
Dag 25 - Vad är kärlek?
Dag 26 - Mina favoritkläder
Dag 27 - Det här får mig att må bra
Dag 28 - Det här saknar jag
Dag 29 - Vad skulle jag göra om jag vann 1 miljon kronor?
Dag 30 - Ett sista ögonblick

Hehe, hitta den på google xD
Ändra vissa..;)
Börjar senare idag ?
Or something, nu ska jag se till att jag inte förlorar en vän som betyder VÄLDIGT mycket för mig!
Du vet vem du är, älskar dej bby..<3

Kyss på er sålänge..!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0