Dag 1

Okej, jag ska tydligen presentera mig själv or something ?

Lets start..

Jag är en awesome tjej som till hör de ägiga 98:orna.
Jag ÄLSKAR att vara med mina fräänds, men HATAR att gå till skolan.
5 dagar i veckan, skojar de med mig elr vad ?!
Tycker ialf man borde gå 4 dagar, och 5 dagen vara hemma och göra läxorna.
Fett chill det skulle vra då..
Ialf, bor jag i en lägenhet i stockholm tillsammans med mina två bröder, syster och föräldrar.
Jag sitter ofta framför datan elr tv, vilket har gjort att jag nästa vecka kommer få brillor..:(
Jag tävlings simmar så jag tränar två gånger i veckan.
I framtiden vill jag bli en modell, skådespelare elr sångerska..
Musik är mitt alllt, utan musik..så finns ingen Jasminii!
Jag heter ju Hanna irl, men kalla mig Jasminii (engelskt utal)
Som jag tidigare sagt ÄLSKAR jag Justin Drew Bieber!
Kan sitta och prata om honom i en hel vecka.
Om jag inte får höra hans röst kan jag börja gråta, barnsligt I know..men men..:)

Aaah, kommer inte på nåt mer att skriva..hehe xD

Btw, min syster är såååååå gullig!
Hon gick och köpte godis, läsk och kakor till mig..<3
Sweeeeet..;)

Tror inte det blev fler inlägg idag ? ;)

Baajjj..;)

Kommentarer
Postat av: ema

hata skolan!

snäll syster du hjar ^^ <3



kolla gärna in och kommentera min blogg! :D<33

2011-02-12 @ 18:03:59
URL: http://faceplaant.blogg.se/
Postat av: ...

Aww, har inga syskon.:(

2011-03-14 @ 13:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0